dinsdag 31 januari 2017

[SCHEEPJES CAL HYGGE] Blog 1: Uitpak feestje!

Lieve lezers,

In deze blog schreef ik dat ik mee gaan doen met de Hygge CAL van Scheepjes. De reacties die daarop volgde (persoonlijk en op facebook) waren enorm leuk! Veel van jullie doen ook mee met de CAL en degene die het niet lukt om mee te doen zijn heel enthousiast om mijn progressie te volgen. Dit vind ik enorm leuk en dit maakt me nog enthousiaster om te beginnen. Helaas moeten we met zijn allen nog eventjes - stiekem nog best een tijdje - wachten tot we kunnen beginnen, want de CAL gaat op 15 februari pas van start.

Bovenstaande schreef ik in Blog nummer 0. En inmiddels heb ik mijn CAL pakket mogen ontvangen! Reden voor een uitpakfeestje en dit deel ik natuurlijk graag met jullie. Ondanks dat ik weet dat velen nog even moeten wachten op hun pakket en misschien wel later starten.


Wauwie! Nu ik hem in mijn handen heb, is alle twijfel voorbij. Deze kleuren passen goed bij mij en ik vind ze echt enorm mooi. Snel de doos open gemaakt om alles even in mijn handen te hebben (niet dat ik nog nooit een bolletje Stonewashed of Catona heb aangeraakt). Een paar foto's en alles weer terug in het doosje, want de startdatum is pas over iets meer dan twee weken...


Er zit een leuke welkomstbrief bij en deze Ansichtkaart met de betekenis van het woord Hygge erop spreekt mij ook aan. Ik denk gelijk terug aan toen ik alleen een citytrip naar Kopenhagen deed. Een week vol geluk, aangewakkerde creativiteit (want ik haal nog steeds inspiratie uit die trip) en mooie plaatsen die ik bezocht heb. En ondanks dat het daar zo enorm koud was, heb ik er warme gevoelens aan over gehouden.


En dit plaatje schoot ik voor mijn Instagram account, waar ik ook mijn progressie ga delen. Volg je me al? Via Amilishly houd ik je op de hoogte.

Pakket al ontvangen? Of is het nog even afwachten?
En welke associaties heeft u met het woord Hygge?
Laat het me weten!!

Liefs,

Amilishly

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen