maandag 23 januari 2017

[SCHEEPJES CAL HYGGE] Blog 0: Nog eventjes geduld.

Lieve lezers,

In deze blog schreef ik dat ik mee gaan doen met de Hygge CAL van Scheepjes. De reacties die daarop volgde (persoonlijk en op facebook) waren enorm leuk! Veel van jullie doen ook mee met de CAL en degene die het niet lukt om mee te doen zijn heel enthousiast om mijn progressie te volgen. Dit vind ik enorm leuk en dit maakt me nog enthousiaster om te beginnen. Helaas moeten we met zijn allen nog eventjes - stiekem nog best een tijdje - wachten tot we kunnen beginnen, want de CAL gaat op 15 februari pas van start.

Ondertussen zijn er wel wat dingen gebeurd. Want er is een nieuwe kleur geïntroduceerd, de Danish Mermaid en er zijn plaatjes beschikbaar gemaakt waarin de hele shawl te zien is. En ik vind hem erg gaaf! Ook is de CAL een aantal keer uitverkocht geweest. Doordat de pakketten snel waren uitverkocht heeft Scheepjes besloten nog meer pakketten te maken. Die pakketten kunnen alleen pas later worden geleverd, waardoor sommigen een week of twee weken later starten.

De Danish Mermaid, geïnspireerd op de Kleine Zeemeermin die in Copenhagen is te zien.
De kleuren van de Danish Mermaid, zoals hierboven zijn geïnspireerd op de Kleine Zeemeermin. Een standbeeld van Hans Christian Andersen's meermin zoals ze in KopenHagen te zien is. Ik snap wel waar de kleuren vandaan komen ;)

Eigen foto van de kleine zeemeermin in Copenhagen
Verder zijn er afbeeldingen vrij gegeven van de sjaal in zijn geheel. Ik vond het al moeilijk om te kiezen, maar dit maakte me toch weer aan het twijfelen tussen Jewel en Rainbow. Nu heb ik maar met mijn moeder afgesproken om te kijken wat er over blijft, haha.

 

Ik vind het borduurwerk echt prachtig. Of er nou een shawl, muurhanger of tafelloper van gemaakt wordt.

Er zijn nog steeds pakketten beschikbaar: [via deze link]

Liefs,

Alexa

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen